ORIFLAME tusz do rzęs wonder lash intense oraz wonder lash dramatize

Oriflame tusz do rzęs Wonder Lash Intense
Czarniejsze niż węgiel rzęsy o niezwykłej mocy przyciągania! Tusz wzbogacony mocno czarnymi pigmentami nadaje spojrzeniu głębi, wydłuża rzęsy, podkręca je i imponująco zwiększa ich objętość
Wonder Lash Dramatize Mascara

Oriflame tusz do rzęs Wonder Lash Dramatize
Twój ulubiony Wonderlash w wersji czarniejszej niż zwykle. Gwarantuje rzęsom niezwykłą objętość, długość i kusząco je podkręca. W opakowaniu z limitowanej edycji

Recenzja będzie jedna, ponieważ nie zauważyłam żadnej różnicy w użytkowaniu obu tuszów. Oba są tak samo mocno czarne, mają identyczną szczoteczkę i praktycznie taki sam kształt opakowania . W porównaniu do tradycyjnego Wonder lasha zdecydowanie są bardziej czarniejsze.
-gumowa cienka szczoteczka z krótkimi i długimi włoskami najpierw nakładasz tą krótka stroną potem rozczesujesz długimi włoskami
-na początku używania nie mogłam się do niej przyzwyczaić i zawsze musiałam się nią dziabnąć w oko ale doszłam do wprawy i jestem z tuszu zadowolona. Gdy muszę szybko pomalować oko wolę wybrać inny tusz. Największym plusem tego tuszu jest jego szczoteczka, która świetnie rozdziela rzęsy pomalowane każdym tuszem. Super sprawa, bo po zużyciu go może się przydać do rozczesywania rzęs.
-super maluje się nim dolne rzęsy dociera nawet do rzęs w kąciku oka
- idealna konsystencja, choć dla niektórych może być rzadka. Trzeba nałożyć minimum 2 warstwy, aby zaobserwować efekt można nałożyć jako tusz bazowy inny tusz i jako drugą warstwę przeczesać tym tuszem efekt wspaniały
-przy bardzo dużej wilgotności tusz nie spisuję się, ponieważ odbija się na górnej powiece
- nie kruszy się, szybko schnie na rzęsach od razu można nałożyć drugą warstwę
-kolor intensywny czarny
- wydłuża i pogrubia z efektem naturalnych rzęs a nie grubej warstwy na ciapanego tuszu
-nie powoduje podrażnień, moje oczy bardzo dobrze go tolerują
- według mnie tusz szybko wysycha w opakowaniu a jak już trochę zgęstnieje powoduje, że szczoteczka zaczyna się krzywić gdy nieumiejętnie ją włożymy
-produkt dostępny w katalogu - często są promocje na niego
Warto go mieć polecam w swojej kosmetyczce.

3 komentarze:

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.