po raz drugi nominacja do Liebster Blog Award dziękuję


Zostałam nominowana po raz drugi do Liebster blog
przez Tenebrity

Dziękuję ślicznie

Na czym polega wyróżnienie “Liebster Blog”?
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


 Pytania które mi zadano i odpowiedzi

1 Dlaczego blog, a nie forum, portal, na którym ukazują się recenzje lub samodzielna strona www?
Blog to cząstka mnie wszystko skupione w jednym miejscu. Poza tym szukam motywacji do walki z zbędnymi kilogramami i walka o dawną figurę powoli wzrasta we mnie. Będąc na blogu sporo można się dowiedzieć o produktach ludziach porozmawiać z fajnymi osobami nawiązać nowe przyjaźnie. Od niedawna prowadzę bloga i nie wiedziałam ze jest to takie wciągające i zachęcające do działania

2  Dostajesz dwa bony: jeden o wartości 10 zł, drugi 300 zł. Możesz zrealizować je w dowolnym sklepie. Jeden warunek: 1 bon = 1 kupiony przedmiot, bez zwrotu reszty pieniędzy. Co kupujesz?
Trudne pytanie bon za 10 zł kupiłabym szampon do włosów bon za 300zł sama nie wiem na co bym mogła wydać bo nic mi nie przychodzi do głowy. Ale gdyby się tak dało oddała bym go komuś w zamian za kasę

 Twoje plany na najbliższe wakacje?
Siedzenie w domu L moja córcia jeszcze  nie umie mówić więc bałabym się ją wziąć na wakacje gdzieś daleko. Np. nie wyobrażam sobie wziąć takie małe  dziecko do Egiptu gdzie paluje zemsta faraona i skąd bym wiedziała czy mu  coś nie  jest . Mnie ona dopadła przerąbane na wakacjach siedzieć na wc ale i tak mimo tej dolegliwości pojechałam na quadach na pustynie i w sumie mi nic nie było a jak tylko przyjechałam do pędem do wc dziwne… czyżby żołądek wyłączył się na parę godzin

 Coś co zawsze chciałaś mieć (być), a nigdy tego nie miałaś i nie zanosi się, że to dostaniesz?
Chciałabym mieć kasę tak żeby mi wystarczało na wszystko żebym się nie martwiła o przyszłość ale niestety nie zanosi się na duży napływ gotówki raczej same wydatki. Bez przerwy pod górkę 

 W mojej torebce zawsze jest...
pomadka do ust obowiązkowo telefon portfel

6 Dostajesz 1500 zł. Wolisz dostać całą kwotę od razu, czy podzieloną na 10 miesięcznych rat?
Chyba wolałabym te raty bynajmniej miałabym co miesiąc kasę a gdybym dostała od razu cała kwotę to pewnie bym w miesiąc ją wydała

 Coś, co umiem samodzielnie świetnie przygotować/zrobić to...
Wiele jest takich rzeczy długo by wymieniał….

8. Wybierz dowolny kraj/miejsce na świecie, gdzie chciałabyś spędzić resztę życia.
Chorwacja w sumie jeszcze tam nie byłam ale myślę ze to byłoby idealne miejsce śliczna przyroda albo gdziekolwiek indziej gdzie jest zielono i kwitnąco i pogoda w sam raz nie za gorąco i nie za zimno
Cypr była tam kiedyś na wakacjach i bardzo mi się podobało czysto zielono spokojnie 

9 Co jest Twoim impulsem do działania?
z reguły nie wzoruję się na nikim i nie robię tego co inni. Staram się potarzać dasz rade tyle osób dało rade i ja dam rade .  

10 Masz do wyboru: domek z ogrodem na wsi, czy apartamentowiec w wieżowcu w wielkim mieście?
Mieszkam w domku poza miastem i z chęcią bym się przeprowadziła do dużego miasta bo większość czasu spędzam na dojazdach jak inni w tym czasie kilka rzeczy już zrobią. Wszędzie daleko i nie poręcznie człowiek choćby chciał nie ma się jak rozwijać. Kiedyś myślałam na odwrót ale teraz wolałabym miasto a najlepiej małe miasteczko nie koniecznie ruchliwe miasto. Nubię tłoku ciągłego hałasu ale do wszystkiego się idzie przyzwyczaić

11 Zakończmy optymistycznie: co w sobie lubisz?
Jestem z natury pesymistką realistką więc ciężko mi odpowiedzieć co w sobie lubię. Ale czasami zaskakuje  sama siebie

Moje pytania dla nominowanych

1. Kolor który tej wiosny króluje w twojej szafie?
2. Gdybyś miała możliwość cofnąć się do dawnych czasów gdy nie było Cię jeszcze na świecie gdzie byś zawitała i dlaczego?
3. Spodnie czy spódnica?
4. Wygrywasz w totolotka na co przeznaczysz pieniądze?
5. Czy jest jakaś rzecz której nigdy nie zrobisz  i jesteś w tym postanowieniu konsekwentna?
6. Zabawna sytuacja która Ci się przytrafiła i gdy ja wspominasz czujesz zażenowanie
7. Niezapomniane wakacje które wspominasz z uśmiechem na twarzy?
8. Ulubiona postać z bajki która ci się miło kojarzy 
9. Urodzona optymistka czy pesymistka?
10. Ulubiony film ostatniego roku lub książka?
11. Z kim ze sławnych osób chętnie byś się zamieniła?


Nominuję do Liebster Blog Award blogi:


http://love-nevergiveup12.blogspot.com/
http://walkaodoskonalosc.blogspot.com/
http://zlotewlosy.blogspot.com/
http://sophieczerymoja.blogspot.com/
http://bycieszycsiezyciem.blogspot.com/
http://aneczka84.blogspot.com/
http://dookolanas.blogspot.com/
http://blogujacaanusia.blogspot.com/
http://pudelko---czekoladek.blogspot.com/
http://w-mojej-kosmetyczce.blogspot.com/
http://myszolec.blogspot.com/

Wybrałam specjalnie blogi, które nie mają setek obserwatorów (w końcu taka jest idea tej zabawy ;)).  Polecam je odwiedzić. 


7 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za nominację :) W wolnej chwili postaram się odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujące odpowiedzi. Przyznaję Ci rację, że niebezpiecznie jest podróżować ze zbyt małym dzieckiem. W kwestii Egiptu mi udało się uniknąć klątwy, ale inni turyści byli biedni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominacje...ja mam niespełna 300 obserwatorów wiec się chyba nie kwalfikuję. Ale masz tajk fajne pytania że chetnie odpowiem:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. napewno odwiedze te nominowanew blogi :)
    u mnie dzis makijaz inspirowany Kelly Rowland I zgloszenie do konkursu sleek na bangla.pl ;)) milego dnia x x x

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też w torebce zawsze musi być pomadka do ust :) Gratuluję nominacji :*


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację ale ostatnio już 3 razy brałam udział w zabawie i tym razem odpuszczę mam nadzieję że się nie obrazisz jak odpowiem w komentarzu:)
    1. Kolor który tej wiosny króluje w twojej szafie?
    Niebieski
    2. Gdybyś miała możliwość cofnąć się do dawnych czasów gdy nie było Cię jeszcze na świecie gdzie byś zawitała i dlaczego?
    Na koncert Queen kiedy jeszcze żył Freedie a najlepiej na koncert na wembley:)A dlaczego? to mój idol
    3. Spodnie czy spódnica?
    Spodnie
    4. Wygrywasz w totolotka na co przeznaczysz pieniądze?
    Na nie pracowanie do końca życia
    5. Czy jest jakaś rzecz której nigdy nie zrobisz i jesteś w tym postanowieniu konsekwentna?
    NIe zdradzę partnera
    6. Zabawna sytuacja która Ci się przytrafiła i gdy ja wspominasz czujesz zażenowanie
    Nie pamiętam nic takiego
    7. Niezapomniane wakacje które wspominasz z uśmiechem na twarzy?
    Egipt w ubiegłym roku
    8. Ulubiona postać z bajki która ci się miło kojarzy
    Mort z Pingwinów z Madagaskaru
    9. Urodzona optymistka czy pesymistka?
    Optymistka
    10. Ulubiony film ostatniego roku lub książka?
    50 twarzy Greya
    11. Z kim ze sławnych osób chętnie byś się zamieniła?
    Ewentualnie pod warunkiem że zachowam swoje ciało i swoją rodzinę partnera to z Beyonce:P

    A na końcu odpowiem jeszcze na Twoje pytanie, Cienie z Inglota te do paletki magnetycznej kosztują 12 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację - podróże z maleństwem są dosyć ryzykowne. Poza tym przy malutkim dziecku i tak człowiek nie wypocznie tak jakby tego chciał. Wiem to z obserwacji ponieważ moja siostra ma 9-miesięczną córeczkę i udręką było dla niej jechać do teściowej, która mieszka jakieś 5-6 godzin drogi dalej...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.