trzecia nominacja Liebster Blog Award wiosennie


Po raz trzeci nominacja do Liebster Blog Award dziękuję

Powiem szczerze,  że lubię odpowiadać o ile pytania są  wymyślone przez nominującego, a nie skopiowane od innych na te już podobne kiedyś odpowiadałam ale niech bedzie

Zostałam nominowana przez avida-dolars.blogspot.com


Dla tych co nie wiedza na czym polega wyróżnienie “Liebster Blog”?

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


1. Co w sobie lubisz? 
Nie wiem czy coś w sobie lubię jak na razie to chyba nic. Jestem na siebie zła że nie potrafię się zmobilizować i zacząć walkę o swoja figurę z przed ciąży. 
2. W mojej torebce zawsze jest...
pomadka ochronna błyszczyk telefon portfel
3. Spodnie czy spódnica?
spodnie lubię wygodę 
4. Czego nie lubisz u innych ?
dwulicowości kłamstwa, nie lubię ludzi co mówią co innego a robią co innego 
5. Faworyt wśród kosmetyków ?
tusz rzęs można wyjść nieumalowanym ale jak się położy tusz na rzęsy to twarz od razu inaczej się prezentuje 
6. Czego najbardziej się boisz ?
przyszłości ....
7. Znak zodiaku ?
baran jestem uparta z natury szkoda tylko że w dążeniu do celu nie bardzo mi to idzie 
8. Co lubisz robić w wolnym czasie?
sprzątać najlepiej jak nie ma nikogo w domu i siedzieć na internecie alegro blog you tube
9. W jakich trzech słowach opisałabyś siebie ?
pesymistka realistka szczera osoba
10. Ulubiony gatunek muzyczny?
Muzyka bez niej byłoby naprawdę nudno. Słucham wszystkiego prócz ciężkiej muzyki. Nieraz jak mi jakiś kawałek wpadnie w ucho to słucham go tak do znudzenia aż mi zbrzydnie. Czasami mam ochotę posłuchać coś spokojnego czasami coś skocznego zależy od nastroju
11. Pomadka czy błyszczyk?
zdecydowanie błyszczyk potrafię mieć nieraz kilka w torebce choć nieraz nie wiem po co mi tyle


Moje pytania do nominowanych będą te co sobie wcześniej wymyśliłam w drugiej nominacji bo nie chce mi się już wymyślać podobają mi się one 

Moje pytania 

1. Kolor który tej wiosny króluje w twojej szafie?
2. Gdybyś miała możliwość cofnąć się do dawnych czasów gdy nie było Cię jeszcze na świecie gdzie byś zawitała i dlaczego?
3. Spodnie czy spódnica?
4. Wygrywasz w totolotka na co przeznaczysz pieniądze?
5. Czy jest jakaś rzecz której nigdy nie zrobisz  i jesteś w tym postanowieniu konsekwentna?
6. Zabawna sytuacja która Ci się przytrafiła i gdy ja wspominasz czujesz zażenowanie
7. Niezapomniane wakacje które wspominasz z uśmiechem na twarzy?
8. Ulubiona postać z bajki która ci się miło kojarzy 
9. Urodzona optymistka czy pesymistka?
10. Ulubiony film ostatniego roku lub książka?
11. Z kim ze sławnych osób chętnie byś się zamieniła?


Nominuję do Liebster Blog Award blogi:

Wybrałam blogi i zapraszam do zabawy ;)).  Polecam je odwiedzić. 


A na koniec trochę budzącej się wiosny kwitnąca czereśnia


4 komentarze:

  1. W wolnym czasie lubisz sprzątać - to upodobanie ma wiele zalet;D Poza tym jest dosyć nietypowe, ale słodkie;D

    OdpowiedzUsuń
  2. moja odp. do pytania nr 9 brzmiała by tak samo jak Twoja:) pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję nominacji, fajne ciekawe odpowiedzi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.