Wibo extreme 59 lakier wpadający w fiolet Kolorowe lato na paznokciach



Jak ten czas szybko leci nie wiem czy wam też tak, ale u mnie przydałoby się żeby doba miałam dużo więcej, gdy jestem w domu.
Do zakupu tego lakieru zachęcił mnie kolor niby taki ciemny fiolet a na paznokciach wygląda jak kolor śliwkowy z delikatnym shimmerem jasnofioletowym. Lubie fioletowe kolorki na paznokciach a ten dużo ładniej wygląda na paznokciach niż w buteleczce.


Nie udało mi się znaleźć informacji na opakowaniu odnośnie koloru czy numeru ale to będzie numerek 59
-buteleczka wąska długa
- pędzelek szeroki dobrze wykonany ładnie maluje
-żeby ładnie pokryć paznokieć trzeba nałożyć 2 warstwy a nawet i 3 ponieważ krycie ma słabe.
-konsystencja rzadka mogłaby być lepsza wtedy by było lepsze krycie
- schnie średnio szybko trzeba trochę poczekać ale efekt kolorystyczny mi się spodobał już na początku malowania więc warto
-lakier nie jest drogi więc za tę cenę można wypróbować.

A jaki kolorek w ten pochmurny i deszczowy dzień króluje na waszych paznokciach?



36 komentarzy:

  1. W opakowaniu wydawał się być ciemniejszy :-) Jednak na pazurkach wygląda bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam lakiery s tej serii- fajne kolory były, ale ten gdzieś mi umknął. A szkoda, bo prezentuje się bardzo ładnie :) U mnie dzisiaj mięta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie dziś błękit :-) bardzo ładny połysk :-) jednak nie mój odcień

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie lakiery od wibo, tanie i solidne (nie odpękują). Jednak ich wadą jest to iż trzeba conajmniej 2x pokryć płytkę aby uzyskać kolor z buteleczki. Jak dla mnie ten kolorek troche mdły... stawiam na bardziej żywe kolory. :)
    Dziękuje za komentarz na moim blogu, zapraszam częsciej.
    Dodaje do obserwujących. Pozdrawiam - Cam.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tworzy się powoli niebieskie ombre ;). Ta śliweczka jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. achhhh przepiękny odcień fioletu i jeszcze te mieniące się drobinki ....koniecznie muszę poszukać tego lakieru w Rossie

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolorek :) tym bardziej, że uwielbiam fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest!
    Mam jakiś inny lakier z tej serii ale jest nieciekawy.
    Ale Twój! Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny;) U mnie też lakier z tej serii dzisiaj tylko w odcieniach krwistości;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny lakier, zapraszam do mnie. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor ładny, ale już sobie wyobrażam to kiepskie krycie i pofarbowane paznokcie. Bez bazy pod lakier nie warto ryzykować:) Wibo mnie zawiódł niestety;{

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety trzeba się trochę pomęczyć ale za tą cenę czego można się spodziewać choć zdarzają się wyjątki

      Usuń
  13. w buteleczce wydaje się ciemniejszy niż na pazurkach więc jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna śliwka. A śliwki bardzo mi się kojarzą z latem. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor :) Zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne pazurki :) kolorek niebywale piekny

    OdpowiedzUsuń
  17. Wolę matowe lakiery, ale ten jest całkiem ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. według mnie totalnie odbiega od tego co widzimy w butelce :D nie przepadam za perłowymi lakierami, ale ogólnie lakiery z Wibo lubię i ich mam najwięcej w swojej kolekcji :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie za bardzo lubię perłowe lakiery. Ciemne kolorki lakierów też nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te lakiery z Wibo!! Kolor jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kolorek :)

    Faktycznie na paznokciach jest dużo ładniejszy niż w buteleczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny kolorek, mam z wibo z tej serii biały, miętę i dwa odcienie różu , wszystkie są super, świetnie się nimi maluje

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne sa te lekairy jednak maja uboga palete kolorów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.