Mikołajkowe spotkanie blogerek w Krakowie 07.12.2013 lista osób i informacje

Dziękuję wszystkim za zgłoszenia w ciągu 2 dni zgłosiło się bardzo dużo osób. Niestety choćbym chciała nie jestem w stanie wszystkich Was zaprosić na Mikołajkowe spotkanie.


Zapraszam na spotkanie:)



Bardzo proszę osoby biorące udział o zamieszczenie baneru z mikołajkiem podlinkowanego do tego posta.
 Tutaj o wszystkim będę Was informowała 

Info odnośnie obdarowywania się na wzajem drobnym upominkiem z okazji Mikołajek 
- kwota za jaka należy sprawić drobny upominek to min 20 zł lub ile Wam pasuje zrobiłam losowanie par żeby nie było

Jeśli macie jakieś kosmetyki niepotrzebne 
proszę zabrać będzie wymianka kosmetyczna 

24 komentarze:

  1. Ale Wam zazdroszczę! Że ja muszę na takim zadupiu mieszkać że wszędzie daleko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że przeoczylam notke z zapisami.

    OdpowiedzUsuń
  3. przegapilam notke moze mym sie pokusila do krk

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło, że mój blog jest na liście:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie :) wrócę z pracy wstawię baner :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj szkoda ze dopiero teraz się dowiaduję:( ale mam nadzieję że to nie ostatnie spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki! Super się będzie z Wami spotkać :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny, życzę Wam udanego spotkania! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, już nie mogę się doczekać :) Zaraz wstawię baner :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę. Szkoda, że się nie załapałam....

    OdpowiedzUsuń
  11. Bawcie sie dobrze :) mi do Krakowa daleko a szkoda bo chetnie bym sie z Wami spotkala ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się ekstra!

    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę , w mojej miejscowości nie ma takich spotkań,....;/

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM, DO MNIE NA NOWY POST :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ciesze się że w końcu będe mogła wziąć udział w takim spotkaniu i to jeszcze z taką ekipą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do miejsca spotkania to nie wiem gdzie by można było, ale co do tych paczuszek, może lepiej się wylosować wcześniej? Skoro ma być niekosmetycznie to ok, ale ja np. wolałabym nie dostać słodyczy za 20zł :P A tak to każda by się jakos o swojej parze dowiedziala co by jej kupić :))
    Nie chciało mi się logować, a jestem na cudzym komputerze, Rzenn ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że te spotkania są tylko dla wybranych osób :( ja dowiedziałam się dopiero dzisiaj o spotkaniu..Ale naszczęście widzę w liście że będzie kilka osób , które znam i życzę im udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wybaczę sobie!!!!!!
    Ja też dopiero dzisiaj się "dowidziałam tego" ;/
    W KRAKOWIE!!- a przed chwilką napisałam ehhhhhhhhhhh grrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.