SORAYA Wygładzający krem z kwasem hialuronowym na dzień i na noc 30+


Skończył się mój ulubiony krem DLA, krem z Sylveco również i co tu używać. Przegrzebałam swoje zapasy wybór padł na krem z Soraya. 
I w tym miejscu pojawi się apel do firm kosmetycznych. 
CZY PRAKTYCZNIE KAŻDY KREM DO TWARZY MUSI BYĆ PERFUMOWANY? 
Ostatnio mam pecha otworzyłam krem Kolasyna - pachnie, nie mogę używać, kolejny GoCranbery - cały czas czuję proszek do prania. Powiem szczerze że ten jest chyba najmniej drażniący, ale i tak sprawia że niechętnie po niego sięgam.  



Wygładzający krem na dzień i na noc to idealny kosmetyk dla kobiet w wieku 30+, które chcą zadbać o utrzymanie cery w doskonałej kondycji, jak najdłużej zachować młodzieńczy, świeży wygląd, opóźnić procesy starzenia i zredukować pierwsze drobne zmarszczki. Dzięki formule HYDRO-ENERGIA, krem zapewnia efekt satynowej gładkości naskórka, intensywnie nawilża skórę, poprawia jej jędrność i sprężystość. Regularnie stosowany sprawia, że skóra zawsze wygląda promiennie i atrakcyjnie.

Skład:


Moja opinia: 
- szklany słoiczek zapakowany w kartonik. Opakowanie ładne eleganckie, gustowne.
-zapach nachalny, ulatnia się ale po dłuższej chwili nie od razu. Nakładając krem ma wrażenie jakbym spryskała buzię perfumami. Można się do niego przyzwyczaić,
 jednak nie chętnie sięgam po niego 
-nawilżenie w moim przypadku jest raczej kiepskie i słabo wyczuwalne i raczej spektakularnych efektów nie można się spodziewać. Kwas hialuronowy raczej w kremie nam nic nie pomoże.
-szybko się wchłania pozostawiając skórę gładką 
-krem pewnie zużyje do rąk, albo pójdzie w świat 
-jak tak dalej pójdzie to nie będę testować nowych kremów do twarzy tylko będę kupować te co już miałam 
-bez sensu jest otworzyć krem a potem go nie używać

Czy ktoś miał z nim przyjemność jakie wrażenia? 

39 komentarzy:

  1. mam nadzieję, że takie pyszności na naszym wesleu się pojawią :)

    ja też tak sobie mówiłam... i wreszcie wzięłam się za siebie :)


    +30? czy Ty nie przesadzasz? nie "za stary" jest ten krem? rozumiem gdybyś używała +25 to jeszcze bym uważała za "naciąganie" faktów ;)
    faktycznie bez sensu taki krem skoro się nie używa. ale polecam sprobować jako maski do włosów pod czepek na basen ;) może się zda...
    a wiesz może czy wersja +50 działa jak naloeży?? czy to wszystko podobnie...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę już któryś raz czytam Twój komentarz i nie bardzo wiem o co chodzi ?
      krem jest odpowiedni do mojego wieku
      ale ze względu na bardzo intensywny zapach nie polubiłam się z nim

      kremy niestety nie służą moim włosom zdecydowanie wole olejki

      Usuń
  2. ma go w domu,jeszcze stoi nieodpakowany:)szkoda,że nawilżenie jest kiepskie;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio potrzebuje mocnego nawilżania, mam wrażenie że moja skóra stała się bardzo sucha
      krem przez zbyt intensywny zapach mi nie służy

      Usuń
  3. ja niestety nie miałam tej przyjemności przetestowania :) ale myślę, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy musi spróbować na sobie, wtedy się przekona

      Usuń
  4. promiennie i atrakcyjne brzmi nieźle ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opis producenta nie zawsze jest zgodny z prawdą
      ja tego nie zauważyłam

      Usuń
  5. niestety miałam i spowodował u mnie wysyp niespodzianek, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam właśnie, szkoda ze Ci zaszkodził zamiast pomóc

      Usuń
  6. Nie miałam, ale kiepskie nawilżanie mnie nie zachęca

    OdpowiedzUsuń
  7. Sorayę opuściłam, gdy jakiś krem wywołał u mnie łzawienie i od tamtej pory boje się czegokolwiek od nich kupować, a może produkty inne byłyby jak najbardziej w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często tak jest ze jak jeden krem zawiedzie to automatycznie z dystansem podchodzimy do firmy

      Usuń
  8. Już dawno nie miałam żadnego kosmetyku tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię jak krem pachnie, więc zapach pewnie by mi nie przeszkadzał, ale jestem dopiero 20+ :) Poza tym skoro słabo nawilża to nie dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ze krem pachnie ładnie to oki
      ale jeśli jego zapach jest intensywny i czujesz go cały dzień to już nie jest fajnie

      Usuń
  10. Z kremikiem do czynienia nie miałam, ale z kwasami tak i jakoś wrażenia na mnie nie zrobiły- niestety. A zapach jaki opisujesz na dłuższą metę jest strasznie uciążliwy ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat dla mojego wieku. Mam cerę mieszaną, może u mnie spisał by się nieco lepiej

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mialam przyjemnosci, ale raczej sie nie skusze, jesli kwas hialuronowy niewiele moze w tym kremie zdzialac ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam i raczej się nie skuszę.. dużo bardziej przemawiają do mnie kremy apteczne..

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze nie mój przedział wiekowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak do tej pory nie miałam kremów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten kremik jeszcze nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam ten krem, rzeczywiście fajnie nawilża i niestety pachnie, mam ten sam problem, dla mnie drogeryjne kremy są zbyt bardzo naperfumowane:/ ja rozumiem, że to chwyt przciągający klienta, ale jak widać czasem jest to zrobione aż do przesady...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja z kolei bardzo lubię kremy perfumowane ale to pewnie dlatego, że mam czuły nos:) Na kremy 30+ jeszcze u mnie za wczesnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię używać kremów tej firmy. Strasznie mnie uczulają.

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę się wziąć za jego testowanie. Obecnie zauroczył mnie olejek z Soraya.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobra notka, zachęca do czytania więcej i więcej ;) mogłabyś kliknąć w baner sheinside? :) Pozdrawiam ! <3 www.sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kremik stoi zapakowany w folię i tak się zastanawiam czy będę go używać czy też oddać teściowej... szkoda, że tak słabo nawilża ::(

    OdpowiedzUsuń
  23. Szukam kremu, który mogłabym kupić mamie. Ale to chyba jeszcze nie ten :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam go gdzieś w swoich zapasach i miałam brać się za testowanie, po lekturze twojego posta chyba jednak trochę jeszcze się wstrzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Skoro średnie nawilżenie, to napewno nie dla mnie. Lubię mocno nawilżające kremy. Tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przetestowałam ten krem i bardzo mi podpasywal juz zakupiłam drugi :) Krem jest rewelacyjny idealny dla skory po 30 roku życia. krem jest dość lekki ale idealnie nawilża i odżywia skore, Po kilku dniach stosowania skora jest o wiele bardziej gładka, zmarszczki sa spłycone a skora wygląda o kilka lat młodziej - naparawde super efekt. Krem wydajny, nie drogi polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj prawda,. szklane słoiczki wyglądaja świetnie, lubię takie mieć na półce w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam okazji używać, ale jeśli miałabym Ci coś polecić, to stawiaj na kremy apteczne: Dermedic, Pharmaceris. Na pewno się nie zawiedziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna seria ! naprawde profesjonalny produkt ktory idealnie nawilża, wygładza i pielęgnuje skore. Ja po kilku dniach stosowania zauważyłam ze zmarszczki sa spłycone a skora wygląda mlodziej- polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. posiadam ten krem oraz serum hialuronowy mikrozastrzyk i jestem tymi produktami po prostu zachwycona ! Super wygładziły nawilżyły i ujedrnily moja skore. efekt rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.