Partlite świeczka która pachnie wanilią


 Na spotkania krakowskich blogerek otrzymałam świeczkę. Nie miałam czasu jej wcześniej zapalić. Własnie skończyły się podgrzewacze dlatego postanowiłam ją wykorzystać. Niestety nie orientuję się czy świeca jest jeszcze dostępna.
Polecam obejrzeć katalog, produkty są prześliczne.


Moja opinia:
 -wymiary 9x9x8cm
-tekturowe opakowanie a w nim szklany słoiczek z metalową przykrywką. Po wypaleniu może służyć jako szkatułka lub można wykorzystać w inny, dowolny sposób 
-2 knoty które nie ułatwiają równomiernego spalania, gdyż po bokach zostaje wosk
-do świecy dołączony bilecik, produkt idealny na prezent elegancji i na czasie 
-zapach wanilia roztacza się w całym domu, nie jest to zapach duszny i przeszkadzający, wiec spokojnie można ją palić bardzo długo 
-dostępne 4 warianty zapachowe - owoce kandyzowane, wanilia, mango, dojrzałe  
-czas palenia bardzo długi kilka dni 
-partlite jest firmą katalogową, wiec trzeba szukać produktów u konsultantów tutaj



Szkoda że świeca spala się nierównomiernie, z tego co udało mi się przejrzeć internet nie jest to produkt tani, ale do końca nie jestem pewna, więc nie chcę nikogo wprowadzać w błąd jaka jest cena.



25 komentarzy:

  1. Jest piękna, a świeca z dwoma knotami mi się marzy!
    Szkoda, że nie dopala się do ścianek :(

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne ma opakowanie - ja bym pewnie ją szybko wypaliła, usunęła resztki a szkło z przykrywką wykorzystała w jakiś kreatywny sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sloiczek byłby moj, ale ja i tak wole woski yc, jakoś bardziej przestępne są dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne opakowanie ma ta świeca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też myślałam że spala się nierównomiernie , ale pod koniec świeczki jakimś cudem te boki co zostały się stopiły i teraz pali się już równo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie miałam tyle cierpliwości i stopiłam boki :)

      Usuń
  6. Mam tę świecę. Świeca spala się równomiernie, tylko przy pierwszym odpaleniu, trzeba ją palić do momentu gdy rozpuści się na całej powierzchni, ponieważ stopiony wosk tworzy swój basen w którym będzie utrzymywał się przez dalszy czas palenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpaliłam tą świecę kilka dni temu i fakt, że wypala się nie równomiernie mnie zmartwił. Liczyłam, że skoro ma dwa knoty to zejdzie równomiernie.

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wygląda! i ta wanilia! chcę ją mieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena jest dość wysoka i nie wiem czy jest jeszcze dostępna

      Usuń
  9. Bardzo fajna ;) bardzo lubie takie swieczki ktore potem po wypaleniu mozna fajnie wykorzystac sloiczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie się prezentuje ale z tego co widziałam na innych blogach to są dość drogie świece.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczne opakowanie! Szkoda tylko, że się tak brzydko, nierównomiernie spala...może na to pomóc przycinanie knotów tak mniej więcej na długość 0,5 cm, próbowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam dużą słabość do świeczek ;) po prostu je uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne opakowanie takie gotowe na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna - pięknie się prezentuje, nie wiem jak pachnie ale wizualnie jest bardzo atrakcyjna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię zapachu wanilii w świeczkach niestety..

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam wszelkiego rodzaju świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama świeca wygląda uroczo, szczególnie z ta przykrywką.
    Uwielbiam zapach wanilii więc może i bym się zastanowiła nad zakupem gdyby nie to, że świeca nie spala się równo przez co część się marnuje. A po za tym ceny świec PartyLite są zdecydowanie za wysokie jak dla mnie. Przecież to tylko świeca..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.