Lakier Golden Rose CHARMING 17 kolejny przeciętniak

Chciałam Wam przedstawić jeszcze jeden lakier z firmy Golden Rose, który zachwycił mnie kolorem i wrzuciłam do koszyka, ale niestety jego jakoś mnie też nie zachwyciła. 




Długotrwały, szybkoschnący, nadający połysk lakier do paznokci. Dostępny w kilkudziesięciu modnych kolorach. Niewielkie opakowanie idealnie zmieści się w każdej kosmetyczce (7,5ml)


Moja opinia:
- opakowanie małe poręczne, dobrze trzyma się w dłoni ma ciekawy kształt i wizualnie prezentuje się całkiem ładnie
-pędzelek ładnie i równo nakłada emalię na paznokcie, nie tworzy smug 
-niestety tak jak w poprzednim lakierze krycie pozostawia wiele do życzenia, tutaj położyłam 3 warstwy, które baaardzo długo schły. Ja osobiście nie mam cierpliwości do takich produktów  
-kolorek prezentuje się bardzo ładnie, ale zdecydowanie wolę mocno kryjące lakiery czyli jedna lub 2 warstwy
- po tej nie miłej przygodzie na kolejne się nie skuszę i następnym razem kupię  tylko i wyłącznie stacjonarnie 
-plusem jest tu cena 3,50 więc majątku nie dałam 
-lakier sprawdzi się z lakierem podkładowym, mocno kryjącym
-lakier kupiłam w sklepie Dobrarada TUTAJ


26 komentarzy:

  1. Kurcze, jak potrzebuje trzech warstw to zdecydowanie nie trafi do mnie.
    Ale na paznokciach prezentuje się bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście słabo z tym kryciem, aczkolwiek kolor fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znów niebieski, chyba lubisz takie odcienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kolor, ale szkoda, że lakier słabo kryje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z tej serii mam nudziaka i jestem zadowolona z jego właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten lakier i ten dokładnie kolor. Gdyby właśnie nie ilość warstw jakie trzeba na pazurki nałożyć, byłby super.
    Seria ceramic też ma takie beznadziejne krycie..

    Paczuszka dziś dotarła i od razu musiałam wypróbować! Dziękuję! Ślicznie pachną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że sponsor zdążył z wysyłką przed Wielkanocą :)
      ja juz nic nie kupię bo beznadzieja z tymi lakierami

      Usuń
  7. kolor ma całkiem ciekawy, ale jest bardzo delikatny i mam wrażenie jakby całkowicie przebijał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak długo schnie i jeszcze tyle warstw to zdecydowanie nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny perłowy i niebieski ;p Chyba lubisz ten kolor? :D Perłowe chyba mają to do siebie, że słabo kryją ;p Chociaż pewna nie jestem, bo miałam może z dwa w życiu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię niebieskie kolory ale z charakterem
      ten ładnie wyglądał tylko w opakowaniu, a tak poza tym to nic szczególnego

      Usuń
  10. Kolor jest nawet ciekawy ale jeśli nie ma całkiem pełnego krycia to raczej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też lubię lepiej kryjące lakiery

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek ładny, ale krycie słabiutkie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek jakoś do mnie nie przemawia..

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor wygląda nawet ciekawie, ale krycie jest kiepskie bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że słabo kryje. nie miałabym cierpliwości czekać, aż to zaschnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie kolor jest ciekawy, tylko "nie mój". No i krycie - to rzeczywiście problem...

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie ta konieczność nakładania 3 warstw odstrasza, ale sam kolor jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. 3 warstwy, a kolor i tak nie zachwyca ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze gdyby nie niebieski to taki metaliczny jest fajny! Mimo ze słabe krycie : (

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie bardzo podoba mi się to wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie kiepskie krycie zawsze mnie zniechęca

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie się wgl nie podoba.. nie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.