GOARGAN+ kiełki pszenicy olejek do twarzy - moje odkrycie w pielęgnacji twarzy

Kiedyś już pisałam o kosmetykach Go Cranbery, które odrzuciły mnie swoim zapachem (zapach proszku do prania) Nie zrażona jednak, postanowiłam przetestować olejki. Aż się sama sobie dziwię, dlaczego tak długo zwlekałam z otwarciem olejku do twarzy kiełki pszenicy, który jest cudowny i jedyny w swoim rodzaju. 


Olejek z kiełków pszenicy przynosi ukojenie zaczerwienionej skórze i zmniejsza widoczność pajączków. Olejek arganowy zabezpiecza skórę przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. Preparat zawiera naturalne filtry przeciwsłoneczne. Przy systematycznym stosowaniu zmniejszają się zaczerwienienia. Skóra zyskuje jaśniejszy, jednolity koloryt i jest chroniona przed powstawaniem nowych pajączków.
GOARGAN+  to  0% GMO, olejów mineralnych, substancji ropopochodnych, alergenów, silikonów, sztucznych barwników, parabenów, konserwantów.


Moja opinia:
● Szklana buteleczka z pompką zapakowana w czarny, elegancki kartonik. Pompka dozuje małą, idealną ilość preparatu, dzięki czemu olejek jest bardzo wydajny i wystarczy na bardzo długi okres czasu. Opakowanie jest jakby półmatowe wykonane z grubego szkła, dzięki temu świetnie trzyma się nawet w śliskiej dłoni. 
● Zapach cudowny, bardzo przyjemny, delikatny, wyczuwalny tylko podczas aplikacji. Produkt wprost stworzony dla mnie. Uwielbiam, gdy coś pachnie podczas mycia i aplikacji, jednak nie lubię gdy zapach utrzymuje się zbyt długo na mojej twarzy. 
● Konsystencja rzadkiego olejku, po nałożeniu szybko się wchłania pozostawiając skórę twarzy odpowiednio nawilżoną, gładką i miłą w dotyku. Nie pozostawia tłustej warstwy i lepkiej powłoki. Jeśli lubimy świeży promienny look można spokojnie nałożyć makijaż. Mam cerę mieszaną i olejek jest dla mnie świetny. 
● Olejek można stosować na mokro, na sucho, jako dodatek do kremów i innych mikstur. Nie uczula, koi, łagodzi podrażnienia. Wyrównał koloryt skóry oraz wszystkie drobne naczynka zniwelował. 
● Cena 59 zł za 30 ml tutaj
● Polecam serdecznie - uwielbiam ten produkt. 


Ostatnio również myję twarz olejkiem, a jakim powiem niedługo.


32 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę ten produkt. Z firmą nigdy nie miałam do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no.... bardzo ciekawa propozycja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna opcja, trochę drogi, ale w końcu jest w nim olej arganowy i to za niego głównie się płaci ;-) . Powiem Ci tylko, żebyś obserwowała buźkę na dłuższą metę, bo olej z kiełków pszenicy może, ale nie musi zapychać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się elegancko i brzmi na prawdę nieźle !! Chcętnie bym sprawdziła czy spisałby się u mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. opakowanie super takie hmm luksusowe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię, jak kosmetyki zostawiają tłustą warstwę, więc ten olejek to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy produkt..jeszcze o nic nie slyszalam..
    obserwuje :)
    zapraszam do mnie na jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  8. nieźle się prezentuje :) i widać działa też dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj jaki ekskluzywny olejek :) nie znam ale sie zachwycam widokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. opakowanie ekstra:) zaciekawił mnie ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buteleczka fajnie wygląda ;) Ogólnie brzmi zachęcająco tylko ta cena trochę zniechęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy produkt i do tego ma bardzo ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szalenie mi się te olejki podobają i składowo i wizualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się opakowanie przyciąga wzrok jest takie eleganckie i zachecajace a i sama mikstura na pewno świetna

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze styczności z tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też jeszcze go nie widziałam :) Może być ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy raz widzę ten produkt, ale bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawiłaś mnie tym olejkiem, tym bardziej, że ja ostatnio właśnie nakładam i próbuję różne oleje na twarz na noc.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super się prezentuje ten olejek. Widzę ze do mojej cery był by przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo wpadł mi w oko,skuszę się chyba;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Och, cudowny jest, jak czytam twój opis, to już pragnę go wypróbować :)
    Śliczna buteleczka. Nie znam jeszcze produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. koniecznie muszę sobie taki kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sam opis i wygląd olejku bardzo zachęcający, ale cena już mniej ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. szkoda, że cena jest dość wysoka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.