Angry Birds by Lumene - szampon i odżywka do włosów o pięknym zapachu malin.

Firma Lumene w kosmetykach skrywa cudowne zapachy. Po niesamowicie ekscytującej przygodzie i fajnych doznaniach pod prysznicem z peelingiem, przyszłą pora na odkrycie czegoś fajnego do włosów. Wybór padł na szampon i odżywkę o zapachu malinowym. Niewątpliwie powodem mojego zakupu były opakowania w energetyzujących kolorach z namalowanymi stworkami z gry Angry Birds. Szkoda tylko, że firma jest tak słabo dostępna i większość sklepów internetowych ma bardzo ograniczany asortyment. Jeśli jesteście ciekawi, jak się sprawdziły- zapraszam

Angry Birds by Lumene Szampon do włosów ekstraktem z arktycznej maliny 200 ml. Odświeżający szampon do codziennego stosowania, delikatnie oczyszcza włosy pozostawiając je zdrowe i lśniące. 

Angry Birds by Lumene Odżywka do włosów z ekstraktem z maliny 200ml. Głęboko nawilżająca odżywka do włosów. Do codziennego stosowania, delikatnie oczyszcza włosy pozostawiając je zdrowe i lśniące. 
Moja opinia:
● Urocze opakowania przyciągają uwagę i niewątpliwie uprzyjemniają używanie. Niestety nakrętki mają bardzo słabe zamykanie i cały czas obawiam się, że mogłyby się wylać postawione na stojąco.
● Zarówno szampon, jak i odżywka pachną cudownie, malinowo, jak czerwone owocki na krzaczkach. Mycie jest bardzo przyjemne, bo delikatny zapach unosi się w łazience, a włosy jeszcze chwilę pachną po wysuszeniu.

● Szampon pieni się, dlatego wystarczy już niewielka ilość na umycie średniej długości włosów. Dobrze oczyszcza skalp, ale moja wrażliwa skóra głowy go nie polubiła i na drugi dzień mnie swędzi oraz szybciej się przetłuszcza. Po umyciu nie jest konieczna odżywka, bo włosy dobrze się rozczesują. 
● Odżywka dobrze nawilża, pozostawia włosy puszyste, miękkie, gładkie i przyjemne w dotyku. Niestety wpływa na szybsze przetłuszczanie moich włosów, dlatego nie do końca ją polubiłam. 
● Cena szamponu 19,99, a odżywki 17,99.  

Cała seria Angry Birds by Lumene, jest kolorowa i pachnąca. Dostępne jest też mydło, krem do rąk, balsam do ciała tutaj. Jeśli lubicie otaczać się pięknymi zapachami, to jak najbardziej polecam. U mnie te dwa kosmetyki nie do końca się sprawdziły. 
Ktoś używał ? Ciekawa jestem Waszej opinii?

37 komentarzy:

  1. Słodkie opakowania :) Choćby tylko z tego faktu warto je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poszukać dla Małego Mysza :) Uwielbia Angry Birds, a ja kocham zapach malin.

      Usuń
  2. Opakowania są przeurocze :-) a zapach malin bardzo lubię, możliwe, że by mi się spodobał :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda,że włosy szybciej się przetłuszczają.. same opakowania sprawiają,że mimo to chciałabym je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mają świetne opakowania! Uważam, że te produkty to dobry pomysł na prezent, np. dla nastolatki. A, że staro się jeszcze nie czuję to już zaglądam na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. same opakowania już zachęcają<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale obawiam się, że do mojej skóry głowy by się zupełnie nie nadawały

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam szamponu i też następnego dnia moja skóra na głowie umierała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój chrześniak na pewno zakochałby się w samych opakowaniach :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam wrażliwą skórę głowy, dlatego myślę że i u mnie do kończą by się sprawdziły. Ale ładne zapachy w szamponach zawsze są dla mnie mile widziane. :)
    Śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie bym się nie skusiła bo moja skóra na głowie mogłaby tego nie znieść, ale opakowania są wprost urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych kosmetyków, ale opakowania mają prześmieszne (oczywiście w pozytywnym znaczeniu ) :P Niestety jeżeli po szamponie miałaś takie ''przygody'' to i u mnie by się pewnie nie sprawdził, moja skóra też tak reaguje :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale urocze opakowania! Mega świetne :)

    u mnie nowy post, zapraszam :)
    http://moskwasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam, ale te opakowania chwytają za serce!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja oczywiście wszystko 'jem' oczami, więc te produkty by były idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowania prześliczne, a i piękny zapach bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mają świetną szatę graficzną!! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem ciekawe kosmetyki.
    Nasz Maciuś pewnie używałby mimo wsystko tego szamponu :))

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, cudowne!! :-) jestem pod wrażeniem!! Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Opakowania mają śliczne, ale myślę, że jednak się na nie nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla samego opakowania i zapachu warto byłoby kupić, szkoda, że jednak się nie sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze wydawało mi się, że to taki słodki bajer dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Opakowania bardzo przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja bym prędzej dla dzieci kupiła taki zestaw niż dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Musza pachnie super, moze się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam, opakowania fajne :). Nie wiem czy bym się zdecydowała

    OdpowiedzUsuń
  26. przyznam szczerze, że jeszcze ich nie widziałam nigdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne te opakowania, chociaż zastanawia mnie działanie tych kosmetyków na moich włosach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.