Sensique zestawy lakierów top colour duo.


Marka Sensique przedstawiła zestawy lakierów, jako nowości w lutym tego roku. Lakiery idealnie wpasowują się w obowiązujące trendy i nawet na wiosnę można z nimi zaszaleć. Najmodniejsze kolory sprawią, że nasz manicure nie pozostanie niezauważony. W każdym zestawie znajdują się dwa lakiery dobrane kolorystycznie. Dzięki takiemu połączeniu nasze paznokcie będą ładnie się prezentować.


SENSIQUE TOP COLOR DUO with tefpoly®
Zestaw najmodniejszych w sezonie lakierów do paznokci. Nowoczesna formuła z tefpoly® przedłuża trwałość lakieru, pogłębia intensywność koloru oraz nadaje efekt szklanego połysku. . Dostępny w czterech zestawach. Burgundy, Greys, Orient, Natural. Pojemność 2 x 5,5 ml. Cena 9,99 zł.


1.NATURAL - 201, 136 2.GREYS - 192, 197 3.ORIENT - 199, 200 4.BURGUNDY - 194, 198.


Moja opinia: 
W każdym zestawie znajdują się dwa lakiery dobrane kolorystycznie. Dzięki takiemu połączeniu możemy zaszaleć i stworzyć bardzo oryginalny i ciekawy manicure. Ciekawym pomysłem są niewielkie buteleczki, dzięki czemu, choć raz możemy lakier zużyć do końca. Zwykle mam z tym problem. Odpowiednio wyprofilowany pędzelek maluje ładnie i równo. Najlepiej nałożyć dwie warstwy, jedna nie prezentuje się ładnie. Jak dla mnie lakiery marki Sensique są dobre jakościowo i utrzymują się 2-3 dni. 

Czasem się zastanawiam czy ktoś jeszcze kupuje zwykłe lakiery, skoro ostatnio tak popularna jest hybryda. :) 
Dajcie znać w komentarzu.

26 komentarzy:

  1. używam tradycyjnych lakierów, ale tych jeszcze nie miałam :) ale ładne kolorki mają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię burgundy! ja kupuję jeszcze zwykłe, bo hybryda to jednak większy wydatek;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha.. ja kupuję zwykłe :-) Na hybrydę skuszę się raz w roku ale wtedy idę do salonu ;-) Coś mnie ostatnio ciągnie do jasnych kolorków na paznokciach..więc pierwsze duo najbardziej mnie kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, hybryda triumfuje ;) Ja też na paznokcie dłoni ją nakładam, ale paznokcie stóp maluję zwykłymi lakierami :)) Śliczne kolory lakierów, każdy z zestawów bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny jest ten odcień czerwieni, ma w sobie coś innego :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne odcienie lakierów. Ciekawa jestem ich trwaości

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam tradycyjne lakiery :D Ale....ostatnio zamówiłam sobie zestaw do hybryd...zobaczę jak się spiszą :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Hybryda jest szkodliwa,więc ja wolę lakiery tradycyjne i nadal je kupuję, choć lakierów tej firmy jeszcze nie miałam bo do Drogerii Natura jest mi wiecznie nie po drodze.Chyba muszę kiedyś kupić coś przez ich sklep internetowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie ostatnio tylko hybrydy :P. Takie zestawy są świetne dla lakieromaniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękne kolorki :D wszystkie są mega

    OdpowiedzUsuń
  11. Z hybrydami nie chce mi się bawić ;) Nakładam zwykły lakier, utwardzam żelowym top coatem z Essence i gotowe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają swietnie, jednak ja stawiam na hybrydę;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nie miałam hybryd i jakoś mnie do tego nie ciągnie. Z chęcią zakupię te lakiery :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zestawy zrobili :)
    Chyba najbardziej pasuje mi to, które zeswatchowałaś w tym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już od roku nie miałam na paznokciach zwykłego lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kupuję zwykłe lakiery :) miałam przygodę z hybrydami,ale po uczuleniu się z nich wyleczyłam.Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze maluje paznokcie tradycyjnie lakierami. Na razie nie planuję tego zmieniać :)
    Najbardziej podoba mi się zestaw Natural.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne lakiery, wspaniały kolor. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie noszę hybryd, więc kupuję zwykłe lakiery :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.