KTO PIERWSZY TEN LEPSZY - złap licznik i wygraj kosmetyczną niespodziankę !!!!!!!!!!!!!

Na moim blogu już niedługo wybije magiczna liczba 1000,000 wyświetleń. Z tej okazji mam dla Was konkurs. Pierwsza osoba, która na meila wyśle mi skan tej liczby wraz z kawałkiem mojego bloga, otrzyma kosmetyczny upominek. Jeśli będzie wiele zgłoszeń liczyć się będą minuty wpłynięcia wiadomości na moją skrzynkę. 


Myślę, że zadanie nie jest zbyt skomplikowane i wiele osób weżnie w nim udział. Będzie mi miło jeśli dołączycie do obserwatorów bloga, ale nie jest to żaden warunek. 

Pamiętajcie żeby w skanie prócz liczny znalazł się kawałek mojego bloga, abym wiedziała, że licznik pochodzi własnie z niego. 

A więc do dzieła. Kto pierwszy ten lepszy.
Czas start. 

gosia22w@interia.pl

Powodzenia

11 komentarzy:

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.