Oriflame Lucia magiczny zapach, który przywołuje miłe wspomnienia.

Pamiętam ten moment, gdy perfumy Lucia pojawiły się pierwszy raz w katalogu Oriflame. Nie mogłam się im oprzeć i od razu zamówiłam flakonik . Potem dalej je kupowałam w wersji do torebki, ale przyszedł moment i nagle wycofano je z katalogu. Na portalach aukcyjnych 50ml osiągało zawrotne ceny, aż do teraz, gdy Lucia z powrotem powróciła. Ciekawa jestem czym to jest spowodowane, że nagle coś zanika, a potem się na chwilę pojawia się lub zostaje całkowicie wycofane. Nie mniej jednak bardzo się cieszę z powrotu i dziś chciałabym Wam opowiedzieć o tym bardzo fajnym zapachu.
Oriflame Lucia woda toaletowa dla kobiet marki Oriflame to kwiatowe perfumy dla kobiet. Lucia został wydany w 2006 roku. Romantyczna i kobieca kompozycja z rodziny kwiatowo-owocowo-zielonej. Nuty wiecznie zielonego bluszczu i liści fiołków łączą się z białym bzem drewnem sandałowym i brzoskwinią tworząc niebiański, świetlisty zapach.
Promienny, kwiatowy zapach z ciepłymi nutami.
Najpierw pachnie orzeźwiająco cytryną, bluszczem, czarną porzeczką, liśćmi fiołka.
Potem nabiera słodyczy dzięki akordom kwiatu pomarańczy, jaśminu, konwalii, lilii, hiacyntu.
Ciepłe tło tworzą drewno sandałowe, morela, brzoskwinia, białe piżmo, ambra, wanilia.

Symbolika perfum nawiązuje do szwedzkiej legendy o Łucji, która przybywa w najkrótsze dni roku, przynosząc ludziom najcenniejszy dar - światło oznaczające radość i nadzieję.
Przypomina o pięknie. Jej obecność sprawia, że światło, które każdy człowiek nosi w sobie, płonie jaśniej.

Dzięki sercu utkanemu z białego bzu – będącego symbolem niewinności i pokoju – woda toaletowa Lucia to ucieleśnienie radosnej kobiecości w niezwykle harmonijnej odsłonie. 
● Flakonik przeźroczysty zapakowany w biały kartonik z czerwonymi tasiemkami. Całość zafoliowana. Urok tkwi w prostocie. 
● Przepiękny, zmysłowy zapach, który utrzymuje się bardzo długo. Wystarczy dwa psiknięcia, aby roztaczać wokół siebie ten cudowny aromat. Często słyszę komplementy i zainteresowanie koleżanek.
● Zapach nie rozwija się i jest cały czas taki sam, jak w momencie aplikacji. Wieczorem staje się mniej wyczuwalny, ale cały czas jest. 
● Aby wzmocnić zapach perfum warto zakupić dezodorant w kulce. Zapach również bardzo długo się utrzymuje, dlatego nie znam lepszej ochrony przed potem i nieprzyjemnym zapachem.
● Cena perfum 75.99, kulka 9.99.

Kosmetyki Oriflame można kupić na stronie iperfumy.pl

19 komentarzy:

  1. Nie znam perfum , ale zapach z pewnością przypadł by mi do gustu
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach występuje w bardzo ciekawej buteleczce, szczerze powiedziawszy nie miałam z nim styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa, czy przypadłby mi do gustu. Wyglada ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem czy by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama używam i jestem ogromnie zadowolona :) Gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi jak cos, co by mi sie spodobało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz się spotykam z tym, że kosmetyki Oriflame można kupić w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  8. w Oriflame nigdy nic nie kupowałam i nie wiedziałam, że iperfumy sprzedają ich produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. musiałabym je na żywo poniuchać aby sprawdzić czy będą mi odpowiadać :0

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie ciepłe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie miałam okazji przetestować tego produktu, ale wygląda zachęcająco :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale chyba by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach musi być bardzo urzekający. Wydaje mi się, że przypadłby mi do gustu :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja często kupuję wody Avonu, do Oriflame mam słaby dostęp...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.