Wishlist Sammydress. Bags and Bikinis Summer 2017.

Jestem zadowolona z zamówienia ze sklepu Sammydres, dlatego planuje zrobić kolejne. W pierwszej kolejności w końcu muszę kupić lampę led, którą pokazywałam Wam we wcześniejszym wpisie. Planuje też zakupić kolejną torebką ( torebek nigdy za wiele). Dziś zapraszam Was krótki przegląd 4 produktów, które wpadły mi szczególnie w oko.
Muszę przyznać, że torebki są bardzo dobrej jakości, dlatego najczęściej wchodzę na kategorię akcesoria. Bardzo mi się podobają dwa modele. Akurat są w promocji. 

Czarna torebka z niebieskim KLIK
Torebka z różą KLIK
Niedługo lato i planuję zakupić jakiś jednoczęściowy strój kąpielowy na basen. Nie lubię się opalać, więc nie muszę nic odkrywać. Preferuję wygodę, dlatego wybrałam dwa bardzo ładne modele. 

Żółty strój kąpielowy KLIK
Czarny strój na basen KLIK

Coś szczególnie Wam się spodobało ? 


5 komentarzy:

  1. Ten żółty strój jest świetny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarny strój wygląda trochę jak pidżama.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten strój z tą koszulką fajnie wygląda ;) Też dumam nad jednoczęściowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby nie to że podpisanie to myślałam że są to jakieś komplety piżamki ,:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się torebka z różą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.