Rosegal przegląd ciekawych produktów na Halloween 2017

Jak ten czas szybko leci. Niedawno były wakacje, a już niedługo wszystkich Świętych i tak ostatnio popularny Halloween. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka rzeczy, które szczególnie wpadły mi w oko ze sklepu Rosegal. Zainteresowanych zapraszam do dalszej części. 

Bluzka w dynie - według mnie prezentuje się całkiem fajnie i jest oryginalna. Ciekaw jestem z jakiego materiału jest wykonana i jak wygląda na żywo.

Sukienka w fioletowe koty - tutaj kolejna propozycja ubraniowa. Chciałabym mieć taką sukienkę. Czarna pasuje na wiele okazji i te fioletowe koty są bardzo ładne.

Poduszka dekoracyjna - zastanawiam się własnie nad zakupem kilku poduszek dekoracyjnych. Dzięki takiej poduszce szybko i łatwo zmienimy wystrój mieszkania.

Zasłona prysznicowa - jak dla mnie rewelacja. Szkoda tylko, że jest to produkt sezonowy. 


Kupon 10%-20% zniżki: RosegalIns.

Tak naprawdę wszystko, co do domu podoba mi się z tych zagranicznych stron. Wybór jest tak ogromny i ciężko zdecydować się na coś konkretnego. Zresztą wejdźcie i sami zobaczcie ile tam różności. Ceny ukażą się po kliknięciu w nazwę danego produktu.  

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne rzeczy! Ja nie obchodze Halloween ,ale lubie ten nastroj haha :-)
    Poklikane, Twoj code to ?lkid=11523884
    Klikniesz u mnie??

    https://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/10/choies-its-good-choices.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna ta sukienka w koty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest swietna bo nie typowo Halloweenowa, reszta mi soe nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.