Wywiad ze mną na łamach portalu kobietamag.pl + wyniki maseczkowego konkursu.

Nie wiem czy już wiecie ( pokazywałam na Instagramie i FB) ale niedawno udzieliłam wywiadu dla portalu kobietamag.pl. Rozmawiamy o trendach na najbliższy sezon. :) Zapraszam do przeczytania i oceniania wywiadu TUTAJ. Przy okazji chciałam ogłosić wyniki rozdania w którym frekwencja też słaba. Ostatnio anomim w komentarzu napisał mi, że ludzie nie mają czasu robić zdjęć. Jak widać nie mają też czasu na napisanie kreatywnej odpowiedzi. Nie przedłużając zapraszam na wyniki. 

vaka 


Anna Domagala


Mirella Szymura 


Gratuluję 
gosia22w@interia.pl piszcie adres do wysyłki i numer telefon. Oczywiście nie zapomnijcie o dopisaniu, że wyrażacie zgodę na przekazanie danych sponsorowi. 



12 komentarzy:

  1. Gratulacje dla dziewczyn! Wywiad przeczytam później jak nadrobię kilka wpisów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja kompletnie zapomniałam o Twoim konkursie! Czas tak szybko mi mija, że nawet nie wiem kiedy kończą się całe tygodnie. Pamiętam jak jeszcze niedawno zaczynał się rok, a zaraz nim się obejrzymy będziemy mieć Świeta...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wiadomość. Dziękuję bardzo za wyróżnienie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo! <3 Cieszę się, będę z przyjemnością testować. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) dziewczyny wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wywiadu :) A co do konkursu, to miałam wziąć udział, miałam już napisaną ładną odpowiedz na Twoje pytanie konkursowe, ale pech chciał, że byłam tak zabiegana, że zapomniałam o nim i przypomniałam sobie już niestety po czasie :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.