Zaful Sweaters Autumn 2017 Promotion

Sezon zimowy już niedługo. Warto, więc zaopatrzyć się w kilka sweterków. Ja osobiście sporadycznie noszę sweter wkładany przez głowę. Wolę coś rozpinanego lub jakąś narzutkę. Golfów, to wybitnie nie lubię i nie mam ani jednego. Od razu mi jest w golfie gorąco i marzę aby jak najszybciej go ściągnąć. Tym razem mam dla Wam do pokazania kilka sweterków. 

Narzutka/sweter - grafika nawiązuje do Haloowen, ale nie rzuca się jakoś bardzo w oczy, więc spokojnie można by taką narzutkę nosić przez cały rok. 

Sweter graficzny tutaj propozycje dla osób odważnych, lubiących eksperymenty modowe. Wzór graficzny, plus pluszowe naszywki dodają sweterkowi uroku. Można by dokleić oczka i mordki gotowe. 

Czarna narzuta- podobają mi się takie sweterki ala poncho. Musze sobie kiedyś taki kupić i sprawdzić czy będzie mi pasował. 

Kupon 10%-20% zniżki: ZafulIns

Lubicie nosić swetry?

5 komentarzy:

  1. Tego typu wzory to nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swetry uwielbiam i czekam na jeden z Zaful :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, to poncho jest cudowne :) Muszę sobie takie sprawić. Na zimę jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter graficzny przyciąga uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza narzutka super :) ja wolę swetry niż Golfy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.