Zamówienie ze sklepu Gamiss

Przesyłka z zagranicznej strony nigdy do mnie nie szła tak szybko. Zamówienie z Gamiss dotarło do mnie w ciągu dwóch tygodni. Jeśli jesteście ciekawi czy jestem z niego zadowolona, to zapraszam do dalszej części. 

Zawsze chciałam mieć taki obraz, ale nie byłam pewna, jak to w rzeczywistości wygląda. Okazuje się, że są to elementy płócienne z białą otoczką. Zapewne należy coś twardego pod nie podłożyć, a białą część przytwierdzić z tyłu. Ja swoje obrazki wycięłam i nakleiłam taśmą dwustronną na ścianę. Efekt jest całkiem spoko, choć wolałabym taki obraz w formie naklejki. 
Kolejnym przedmiotem, który wrzuciłam do koszyka jest nawilżacz powietrza. Rewelacja. Jeśli chodzi o nawilżanie powietrza, to jeszcze nie wyrobiłam sobie o nim zdania, ale jako lampka nocna sprawdza się super. Kolory zmieniają się lub można sobie ustawić jeden. Podoba mi się i nie zajmuje wiele miejsca. 

Ostatnio szukam w sklepach budowlanych foli antystatycznej i nigdzie nie ma. Tak folia idealnie pasuje na okno łazienkowe. Wystarczy umyć okno, wytrzeć lub ewentualnie zostawić wilgne i nakleić taką folię. Oczywiście folia nie posiada kleju, dlatego móżmy ją w dowolnej chwili oderwać i ponownie nakleić. Folie dostępne na zagranicznych stronach maja piękne wzory, ale ich rozmiary są małe jak na nasze okna, dlatego wzięłam dwie. Podoba mi się, ale prześwituje i do łazienki nie nadaje się. Na pewno znajdę dla niej zastosowanie. 
Oczywiście dla córki też obowiązkowo musi coś być. Zamówiłam resorówkę sterowaną pilotem. Dziecko jest mega zadowolone i super się nią bawi. 
Obraz ścienny KLIK
Naklejka antystatyczna na szybę KLIK
Nawilżacz powietrza KLIK
Małe sterowane pilotem autko KLIK

Wszystkie produkty pochodzą ze sklepu www.gamiss.com

Jak Wam się podoba moje zamówienie. Ja jestem bardzo zadowolona

9 komentarzy:

  1. 2 tygodnie to rzeczywiście bardzo szybko ;o Jestem w szoku :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłka chyba leciała samolotem, dlatego tak szybko.

      Usuń
  2. Nawilżacz powietrza to by mi się sprzydał, za oknami się podobają ale takie które mają jakieś wzorki ostatnio w programie usterka widziałam i fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki obraz mi się podoba, już jakiś czas temu takie łączenie wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.