Perfecta YOUR TIME IS GREEN kompletny program do pielęgnacji cery z niedoskonałościami

Perfecta YOUR TIME IS GREEN to kompletny program do pielęgnacji cery z niedoskonałościami oraz skłonnością do tworzenia się zmian trądzikowych i zaskórników. Do testów otrzymałam prawie całą serię. Brakuje w niej krem-maska i żel peelingujący z drobinkami. W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam powiedzieć coś więcej na jej temat. Zainteresowanych zapraszam do dalszej części.  
W spólnym mianownikiem tej serii jest bardzo przyjemny w obiorze zapach. Kolor zielony od razu skojarzył mi się z lasem, trawami w związku z tym obawiałam się, że seria może mieć dziwny zapach. Bardzo się cieszę, że tak się nie stało i każdy kosmetyk fajnie pachnie. Szata graficzna jest ładna, przyjemna dla oka. 
W zestawie znajdują się następujące kosmetyki: 
 ● Glinkowa pasta do mycia twarzy o aksamitnej konsystencji. Odświeża, matuje i pozostawia skórę twarzy czystą i przyjemną w dotyku. Glinka w formie jasnej pasty, dobrze się pieni i oczyszcza. Można aplikować ja również punktowo na wypryski. 
Płyn micelarny przeciw niedoskonałościom. Bardzo dobrze oczyszcza skórę twarzy z nadmiaru sebum i zanieczyszczeń. Jeśli niezbyt dokładnie umyję twarz żelem, to na płatku od razu to widać. Jestem z płynu bardzo zadowolona, bo dzięki niemu mam pewność, że dobrze oczyściłam skórę twarzy. Super odświeża i nie powoduje ściągnięcia. Do zmywania makijażu oczu nie używałam. 
Pudrowy tonik przeciw niedoskonałościom. Nigdy wcześniej nie słyszałam o takim kosmetyku, który łączy w sobie płyn z proszkiem. Byłam go najbardziej ciekawa i od razu przystąpiłam do testów. Skóra po zastosowaniu jest przyjemna w dotyku, zmatowiona i mega gładka. Kosmetyk nie przesusza skóry. 
Matt-booster 24h przeciw niedoskonałościom. W kosmetyku zastosowano pipetkę, która nie spełnia swojego zadania. Nie nabiera kosmetyku, dlatego musimy sobie sami radzić. Konsystencja przypomina serum. Szybko się wchłania. Nadaje skórze, matowy zdrowy wygląd. Aplikuję tylko na strefę T. 
Krem na dzień przeciw niedoskonałościom o lekkiej konsystencji. Szybko się wchłania, nie wysusza, matowi skórę na kilka godzin.

Podsumowując: Jestem z całej serii bardzo zadowolona, bo od momentu stosowania na mojej buźce nie pojawiają się zaskórniaki, a pory jakby nieco się zmniejszyły. Po zastosowaniu całej serii buźka jest mega gładka, pudrowa. przyjema w dotyku, ale nie przesuszona. W moim przypadku efekt zmatowienia w strefie T utrzymuje się do 4h. Nie zauważyłam, aby kosmetyki regulowały prace gruczołów łojowych. Nie mniej jednak całą serię bardzo przyjemnie się używa, dlatego na pewno spodziewajcie się jej w denku. 

13 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie płyn micelarny, kremów przeciw niedoskonałościom z zasady nie używam, ale dobry micel zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ze się sprawdziła ta seria u Ciebie :)
    Ja nie miałam okazji jeszcze używać tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki 'pudrowe', na pewno wypróbuję ten tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale kuszą już samym wyglądem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Glinkowa pasta może być fajna, choć ciekawa jestem składu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna seria, w ogóle tak dawno już nic nie widziałam od Perfrcty o.o

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tą serią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. znam firmę, ale tej linii kosmetyków jeszcze nie poznałam:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niedawno dostałam tą serię i testuję.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmią świetnie i śliczna szata graficzna

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki tej marki!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.