CREATE YOUR STYLE - 120 lat marki Schwarzkopf

Wraz z Shiny boxem otrzymałam pudełko z okazji 120 lecia istnienia marki Schwarzkopf. Widziałam zawartość na FB i bardzo mi się podobało, że w pudełku będzie farba do włosów. Niestety po odpakowaniu przesyłki mój entuzjazm znikną jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Okazało się, że otrzymałam farbę do blond włosów, a mam ciemne. 

W pudełku znalazły się całkiem fajne produkty. Szampon schauma, farba, lakier, odżywka, suchy szampon, spray koloryzujący czerwony. 

Z powyższego zestawu lubię szampon Schauma ( tej wersji jeszcze nie miałam) oraz suchy szampon ( był już w jednym z pudełek Shiny - mam też wersję do ciemnych włosów). 

Jeśli dobrze pamiętam zestaw można było kupić z kodem rabatowym za 19.00 zł. 


Gdyby nie ten kolor farby byłabym z pudełka bardzo zadowolona. Szkoda, że przesyłki wysyłane są losowo, zamiast poświecić chwilę czasu i dostosować produkty do preferencji kupujących. Po co wypełniało się kwestionariusz skoro nikt go nie berze pod uwagę.

20 komentarzy:

  1. Faktycznie bez sensu te farby i ankiety. Cieszę się, że mam te pudełka za sobą, nic dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pudełko bardzo przyzwoite, zawiera same przydatne kosmetyki, pod warunkiem, że trafi się na odpowiedni kolor farby :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, przesyłki powinny być personalizowane

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko całkiem fajne, ale powinni brać oczywiście pod uwagę preferencje klientów eh

    OdpowiedzUsuń
  5. No faktycznie szkoda, że paczki są losowe.
    Ja bym tu zużyła tylko szampon i odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajna zawartość, ale z tą farbą dali plamę

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena pudełka zachęca jednak zawartość już nie koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się zawartość tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko fajne, ale rzeczywiście farba bez sensu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z farbą trafiłam idealnie, więc z pudełka jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadza się, personalizacja jest bardzo ważna. bo tu to jak gra w totolotka.

    OdpowiedzUsuń
  12. uff to mi się trafił odpowiedni kolor faby

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam ten zestaw i też niestety farba w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie sobie to pudełko. Nic mi się nie spodobało 😐

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie patrzą na osobę do której pudełko trafia. Wtedy mógłby to być hit :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też kupiłam to pudełko i wolę przemilczeć dobór koloru farby :D Niemniej jednak, pozostała zawartość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda że tak się stało dla mnie to mało profesjonalne z ich strony...

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie się za to trafiła farba w ciemnym kolorze. ;) Szkoda, że nie dobierali kolorów do danych osób, tylko losowo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Do mnie miało trafić to pudełko, ale wysłali nie na ten adres, a potem wysłali tylko pudełko love, ale nie wiem czy doślą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.