Piękna niespodzianka od Drogerii Natura - kosmetyki marki Kobo, My Secret krótki przegląd

Gdy przyszłam wieczorem do domu, na stoliku czekała na mnie mała paczuszka. Gdy ją rozpakowałam moim oczom ukazał się cały arsenał kosmetyczny. Przeglądając zawartość cieszyłam się, jak małe dziecko, które właśnie dostało prezent. Kilka kosmetyków szczególnie mnie zainteresowało i już niedługo przedstawię Wam je bliżej na blogu, a dzisiaj zapraszam do obejrzenia zdjęć. 
Tutaj na zdjęciu same ciekawe rzeczy. Nowe podkłady (zwłaszcza matujący) już czeka na swoją kolej. Produkty mineralne, pigmenty oraz pudry też będą brane pod uwagę. 
Piękne kolory zawarte w paletkach szczególnie przykuły moją uwagę. Co do cieni, to raczej nie moja kolorystyka, ale pomadki jak najbardziej. 
O dobrej jakości cieni My Secret już nie raz wspominałam. Mam kilka paletek i jestem z nich zadowolona. 


Koniecznie dajcie znać, co szczególnie zasługuję na moją uwagę i od czego mam zacząć testy?


15 komentarzy:

  1. Paletki najbardziej przykuły moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te nowości Kobo kuszą, oj kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brązy i pomarańczę w paletce są przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę piękna niespodzianka! Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się cienie akurat spodobały :D!

    OdpowiedzUsuń
  6. super paczuszka, szczególnie paletki Kobo zwracają swoją uwagę

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie super niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z takiej niespodzianki i byłabym bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletki są rewelacyjne ! KOBO faktycznie ostatnimi czasy bardzo poszedł na przód !

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaa , gratuluję kochana ♥
    Czekam na recenzje ;*


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę, super niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjemna niespodzianka 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę 😁Ja nie mam Drogerii Natura w pobliżu, usunęli już kilka lat, a takie fajne ceny czasami i produkty by się wypróbowało, ciekawi mnie podkład paletki 😁

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.