Rosegal best Spring gift 2018 - powrót do dawnych czasów.

Niewiele osób pamięta lub widziało starą maszynę do szycia, zegar czy radio. U mnie w domu mama nadal szyję maszyną Singer. Gdzieś leży jeszcze stare, zepsute radio. Wszystko co kiedyś było urządzeniem codziennego użytku, obecnie jest modne. Panuje istny szał na antyki i różne takie bibeloty. Na rosegal.com można nabyć takie przedmioty ozdobne, jak: maszyna do szycia, radio, telefon, projektor. 


Telefon KLIK
Maszyna do szycia KLIK
Projektor KLIK
Radio KLIK

16 komentarzy:

  1. Ja akurat nie przepadam za antykami, stawiam na nowoczesność, ale rzeczy znam i to bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Babcia nadal ma taką starą maszynę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo klimatyczne te ozdoby:) Starą maszynę jeszcze pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem nie w moim stylu takie antyczne przedmioty.

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Wyglądają bardzo stylowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten telefon jest mega, bardzo mi się podoba taki stary styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sprawa, zwłaszcza jak ktoś lubi takie przedmioty, albo do kawiarni czy restauracji, która ma taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w domu także można znaleźć takie starocie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Moja siostra uwielbia takie klimaty więc chętnie jej zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mój styl, ale fani antyków na pewno docenią ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie stare rzeczy ;) Taki telefon chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś sporo było u mnie takich staroci ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O ciekawa sprawa, jest wiele osób, które na pewno chciałby mieć w domu takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz - w wolnej chwili na pewno Cię odwiedzę.